Broccoli

Bezorging & retourneren

Zie onderstaande uitleg over onze levertijd, bezorgen en herroeping. Staat de informatie die je zoekt er niet bij? Dan is er altijd de mogelijkheid om contact met ons op te nemen:

 Telefoonnummer de Gruiterij Maaltijdservice  035 6247735
 WhatsAppadres de Gruiterij Maaltijdservice  035 6247735
   info@gruiterijmaaltijden.nl
 Openingstijden de Gruiterij Maaltijdservice  Ma-Vrij: 8-18u | Za: 8-17u

Levertijd

De bestelling wordt thuisbezorgd op een tijdstip dat je zelf kunt aangeven in onze agenda bij het definitief maken van de bestelling.
Gruiterijmaaltijden.nl levert jouw order binnen 72 uur na bestelling. Zaterdag en zondag leveren wij echter niet

Een uitzondering op bovenstaande is de Mosketto wijn!
Deze wijn is, in tegenstelling tot de rest van de producten in de webshop, landelijk te bestellen, dus ook buiten de bezorgplaatsen van onze maaltijdservice! De Mosketto wordt binnen 48 uur na bestelling verzonden via DHL.

Bezorging

De standaard bezorgkosten zijn €1,99 bij een minimum bestelbedrag van €20,-. Bij een order boven de €40,- vervallen deze bezorgkosten.

Een uitzondering op bovenstaande is de Mosketto wijn!
Deze wijn is, in tegenstelling tot de rest van de producten in de webshop, landelijk te bestellen, dus ook buiten de bezorgplaatsen van onze maaltijdservice! De bezorgkosten voor het bestellen van deze wijn in onze bezorgplaatsen (Hilversum, Loosdrecht, Bussum, Huizen, Naarden, Kortenhoef, Hollandsche Rading, Lage Vuursche, Maartensdijk, ’s-Graveland, Blaricum, Laren, Eemnes, Nederhorst den Berg en Ankeveen) bedragen €1,99. Wij bezorgen dan zelf. Daarbuiten rekenen we standaard €5,95 verzendkosten (ook bij een totaalbedrag boven de €40,-) en is er geen sprake van een minimum bestelbedrag. De Mosketto wordt dan binnen 48 uur na bestelling verzonden via DHL.

Nee, je kunt helaas niet zelf het tijdvak wijzigen. Indien er toch een dringende reden is om het tijdstip aan te passen, neem dan telefonisch, via WhatsApp of via e-mail contact met ons op:

 Telefoonnummer de Gruiterij Maaltijdservice  035 6247735
 WhatsAppadres de Gruiterij Maaltijdservice  035 6247735
   info@gruiterijmaaltijden.nl
 Openingstijden de Gruiterij Maaltijdservice  Ma-Vrij: 8-18u | Za: 8-17u

Via het contactformulier kun je ons ook op een eenvoudige manier berichten of een vraag voorleggen. Wij beoordelen dan per bestelling wat de mogelijkheden zijn om het tijdvak te wijzigen. We kunnen echter op voorhand niet zeggen of dit in alle gevallen lukt, dit hangt ook samen met drukte op dat moment.

In principe verwachten wij dat er op het afgesproken tijdstip iemand thuis is om de bestelling aan te nemen. Overmacht kan er echter voor zorgen dat je toch afwezig bent. Het beste is om zo snel mogelijk even contact op te nemen, mocht duidelijk worden dat je helaas niet thuis kunt zijn.
Wij laten liever geen levering achter voor de deur of bij de buren, tenzij dit van tevoren zo overeen is gekomen. Dit kun je aangeven bij opmerkingen tijdens het bestelproces.
Mochten wij de bezorging niet kunnen afgeven, dan nemen wij deze mee terug. Wij nemen dan zo snel mogelijk even contact met je op om een afspraak te maken voor nalevering. Hiervoor rekenen wij €2,75, waarvoor je een betalingsverzoek per e-mail zult ontvangen. Treffen we je ook dan onverhoopt niet thuis, dan nemen wij opnieuw de gerechten retour. Deze worden dan door ons vernietigd, dit in verband met de voedselveiligheid.

Wij leveren in Hilversum en omstreken, dat wil zeggen Loosdrecht, Bussum, Huizen, Naarden, Kortenhoef, Hollandsche Rading,
Lage Vuursche, Maartensdijk, ’s-Graveland, Blaricum, Laren, Eemnes, Nederhorst den Berg en Ankeveen.

Een uitzondering op bovenstaande is de Mosketto wijn!
Deze wijn is, in tegenstelling tot de rest van de producten in de webshop, landelijk te bestellen, dus ook buiten de bezorgplaatsen van onze maaltijdservice! De Mosketto wordt binnen 48 uur na bestelling verzonden via DHL.

Retourneren

De dagverse maaltijden (en overige producten van Gruiterijmaaltijden.nl) vallen onder beperkt houdbare producten. Ruilen of terugbrengen/herroeping is hierbij helaas niet mogelijk.

Andere vragen?

Neem dan eens een kijkje bij onze vragen en antwoorden over bestellen & account of betalen. Zie verder onze veel gestelde vragen als je meer wilt weten over onze klantenservice, maaltijdservice en maaltijden, bereid- en bewaaradvies, algemene voorwaarden en privacy. 

Tomaat
Groente maaltijdservice
Scroll naar top